۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۵۸۵۹۶۳
در گفت وگو با رسا؛

حجت الاسلام ذوالنور سخنان منتسب به خود را تکذیب کرد| می خواهند با شایعه سازی از پاسخگویی فرار کنند

نماینده مردم قم در مجلس سخنان منتسب به خود از سوی برخی رسانه های دولتی را تکذیب کرد و یکی از دلایل این شایعات را انحراف اذهان جامعه از پاسخگویی درباره اتهام زنی ظریف به نظام دانست.
ذوالنور ذوالنور

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، سخنان منتسب به خود از سوی برخی رسانه های دولتی مبنی بر این که«همین که ترامپ حرف مرا تایید کرد یعنی من راست گفته ام» را تکذیب کرد.

وی افزود: سخنی که در برخی رسانه ها و فضای مجازی به بنده نسبت داده شده صحت ندارد و کذب محض است، بنده در پاسخ به یکی خبرنگاران که پرسید سخنان شما مورد استناد رییس جمهور آمریکا قرار گرفته است، گفتم که ممکن است دشمنان به سخنان حضرت امام و رهبر انقلاب هم استناد کنند و سخنان دیگری که به بنده نسبت داده می شود درست نیست، چرا رسانه ها چنین مطالبی را به دروغ منتشر می کنند؟ اگر این رسانه ها راست می گویند فایل صوتی سخنان بنده را منتشر کنند.

حجت الاسلام ذوالنور یکی از دلایل این دروغ سازی ها را انحراف اذهان جامعه از اتهام زنی به نظام درباره پولشویی توسط محمد جواد ظریف دانست.

این نماینده مجلس در پایان تأکید کرد: عده ای می خواهند توجه جامعه را از متهم کردن نظام و دستگاه های کشور توسط آقای ظریف به سمت دیگری کشانده و افکار را منحرف کنند تا پاسخگو نباشند  و به همین دلیل است که اخبار دروغ می سازند و منتشر می کنند.

ارسال نظرات